2018-04-18
18 квітня 2018 року комунальний заклад «Малинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Гуляйпільської районної ради зустрічала учасників семінару на тему «Підходи до оцінки якості виховної системи роботи в освітніх закладах», метою якого було проаналізувати підходи та досвід оцінки якості виховної роботи у загальноосвітніх закладах, обговорити та відпрацювати дії усіх учасників навчально-виховного процесу щодо виконання нормативної бази з питань виховної роботи у контексті виховної системи школи; надати зразок створення цілісної моделі виховної системи на основі громадянських та загальнолюдських цінностей як орієнтовної для проектування моделі виховної системи загальноосвітнього навчального закладу.
Теплі слова гостинності звучали в адресу учасників семінару від директора школи Алфьорової Олени Миколаївни. Піснею вітали педагогів вихованці гурту «Калинонька», керівник Ярощук Л.В..
Минка Галина Анатоліївна, методист районного методичного кабінету виступила з науковим повідомленням «Виховна система школи як оптимальний простір життєтворчої особистості» й презентувала презентацію Сібіль О.І. доцента кафедри теорії та методики виховання КЗ «ЗОІППО» на тему «Підходи до оцінки якості виховної системи роботи в освітніх закладах» .
Ярощук Л.В., заступник директора з виховної роботи познайомила з досвідом роботи адміністрації та педколективу комунального закладу «Малинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Гуляйпільської районної ради щодо реалізації виконання нормативно-правової бази з питань виховної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах, презентувала модель виховної системи освітнього закладу, створеної на основі громадянських та загальнолюдських цінностей.
Практична робота заступників директорів з виховної роботи передбачала
створення моделі виховної роботи «Соняшник». Окрім того педагоги попрацювали у форматі флеш-меседжу і доповнили модель виховної системи школи. На «голівках соняшників», в яких необхідно було розробити «Експрес-проект» пропозицій щодо необхідних умов ефективного функціонування системи виховної роботи та презентувати присутнім:
І група працювала над питанням «Які необхідні умови мають створити класні керівники для того,щоб виховна система школи ефективно функціонувала?»
ІІ група - «Які дії адміністрації щодо створення необхідних умов для ефективного функціонування виховної системи школи?»
ІІІ група - «Що мають робити батьки і громадськість для того, щоб виховна система школи ефективно функціонувала?»
Розглянуто питання «Методика підготовки та проведення гри «Сокіл»(«Джура»).
Криворучко Еллою Володимирівною, вчителем трудового навчання організовано та проведено майстер-клас «Виготовлення патріотичного оберегу».
Ми сподіваємось, що головним результатом запровадження моделі виховної системи стане наступність та безперервність змісту освітньої та наукової діяльності школи щодо формування ініціативної, здатної жити в умовах свободи, приймати відповідальні рішення, робити самостійний життєвий вибір особистості.